![]() |
XT nabiera charakteru |
Yamaha XT660R to bardzo ciekawy motocykl, jednak według mnie w jego oryginalnej, podstawowej wersji brakuje mu trochę charakteru. Trzeba więc było dodać kilka elementów, które sprawią, że będzie to rasowe enduro do podróżowania na dłuższych trasach, a także kilka takich, które po prostu poprawią jego wygląd.
Gmole od forumowego kolegi Arkadiusa znakomicie zabezpieczają silnik oraz pompę wody w razie upadku.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCHh3FVzzdgZ0R2kla9-VL2VvmMMoxK-ffdpZ-_f1cmIGq9ODN4b2ek6dKLdhSuHgKrCpgPH3D-OEIP5chyeKX6sM5XgeWTT_uvvoCSerRR_U3x7wHqW4iEln7Vf0NDgBEORrO1pzyuJZ5/s640/WP_20150522_11_35_30_Pro-vert.jpg)
Trafiony w śmiesznych pieniądzach bagażnik umożliwia zamocowanie bagażu na dalszą podróż.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgP3JMR6Ry4VSGxlKAihMZxiFk0T12Dxn5y63Jgf9cEU0uK-T2KPvF6O4f6eb7Fx3puBTq5mOfOfaafzLN8J32yhLEPvgNLukUZLSRAfOFPmfymCegAYp18hISVK2tF_UXwVo5XzKCH7Jr2/s640/WP_20150417_10_22_03_Pro+1.jpg)
Metalowe podnóżki enduro poprawiają bezpieczeństwo jazdy w trakcie przemykania po bezdrożach, znakomicie trzymając podeszwę buta, również wtedy kiedy wszystko jest mokre lub uwalone błotem.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhuvxsR9BvFtRvbQtmAVHIgG9bC5QCzVS4zr6GjuBro4I9WxQFPDHbc0pNvKaDXqqaWRL68FaQb8M50yRKKAk4eZepUITyAPiijeHStMmTkO5yGemzgE0AUYV-LFlxW0hsceSMHdlWKpyrQ/s640/WP_20150417_10_22_12_Pro+1.jpg)
Handbary Acerbis Rally Pro chronią dłonie przed uderzeniami w gałęzie a także klamki przed złamaniem w trakcie wywrotki.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjF4oFsk9fl5jRsrQdF-90Y03uebJlbWAq3781t96d7Mo25vfgjMthDFzp3CHgA7rpIkKdFhvrrsM6IxSqb9jin-gdOhIWtK79XysRiDeldsvs_sNhZ4kJ_Qb3Tgu8Rjn2ug9sCyo5XBEWB/s640/WP_20150417_10_21_20_Pro.jpg)
W tym wypadku od przerwania jazdy możę też uchronić akcesoryjna, łamana dźwignia zmiany biegów.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjG7IG91bYA9lXKizAAYWshyphenhyphenffX8tvkqnUO97RkHIUOjoR3COCrKz-5ygJ_3E4id-4dMVPf-uhLtcam9oCXvbm7m5WmqpNRXxBXXBMm8neEmZb9dwO8m14QfA1Nj2Mqg33mPZCV8ZASc1Si/s640/WP_20150522_11_35_02_Pro.jpg)
Podgrzewane manetki Oxford Adventure zapewniają ciepło dłoniom w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (w Transalpie nieraz ratowały morale).
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdhGYLKQisb0_ZMXE9AO88jZzEH3074Z7BDqa24U045OV-luD38fz0r8-cO-1bXhHedX3GrkyZ-M_3GHgE3ckF6Y7Le_2JwLN2UFuhRkw3ZsW9nuR_3CV9vqmUes7lNDOHiAG-JK9RvvsE/s640/WP_20150417_10_21_32_Pro+1.jpg)
Gniazdo 12V pozwala na podłączenie nawigacji czy ładowanie telefonu, kamery bądź aparatu.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj40BWVE3-mzHfRMf43mlq4OGqjOwMtcemnkvLU-F1Qj4nPFVc3BB6B3WYGn6SGrTGGt3sak3n_MZBZVElRLztjhoR90_rKBn2g6OkUpvq3K6HupvpJvaAx-N0xlOkVkFQUEuw6fP9X7qxU/s640/WP_20150522_11_37_11_Pro-vert.jpg)
Kierownica typu fatbar Leoshi wraz z podwyższeniem poprawia komfort jazdy, szczególnie na stojąco.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjU9EkgdhUENRIr-X59FxQQNUVI9zGU62whS0D6xQT8bICZ-AsFTJOQ-3muetcEgnwSB93xD0jSfpeFyVBIwQhalRKU1hUrofb5JAbaUvDsDbpVrA8yDEm_JAQG_ipWhZ3QdlqXyuzZxNQa/s640/WP_20150417_10_21_40_Pro+1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjC_0Q1_h9arIV3vF57enE81iXxHW38YuQpYz-Y1vqvYCpBrXfkjslCqATbBBT6Seao2O2EhK1b-1YE0dC2c9el4ZmVJ74Q9VEwOIkOrbQtPyIgJUH9nxO8t7aXVXYaDICqv7OLsHv3QexR/s640/WP_20150417_10_22_35_Pro+1.jpg)
Akcesoryjne krótkie i regulowane klamki to gadżet miły dla oka, dzięki któremu jednak obsługa hamulca i sprzęgła staje się też wygodniejsza.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi89bpYYR0gKuKCmh7V9JJZCbYuUd0HueWcu7G5dP_PSC43uduX8cA2x8rhxheMYIr9iX4SSAMNrNG9we46lU1-9x0CtDzUzuNk17nIsU9HDE5mxXFw6hW9N3nEz0VNPKebR0nLzQw787rM/s640/WP_20150417_10_21_48_Pro+1.jpg)
Ledowa tylna lampa DRC, wymagała przeróbki nadkola, zmieniła więc wygląd motocykla, a przy okazji wraz z ledowymi kierunkowskazami gwarantuje niższy pobór mocy. Kierunki wymagały również zmiany przerywacza.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjR5t0yydbeYG5RZYgDC-lPCHUk1sRVmzmBNysx-2eXq5YNJA4UyXAZ_ifA0DRmnCE60QRbhuDyjRwD2LA35GFJqcU3Srnvk-Hazr7Rk08-WriSzd9HQhfu5_sO7sQQ0bp5gHdrXB8Zj4tH/s640/WP_20150514_20_28_14_Pro.jpg)
Po takich przeróbkach Yamaha nabrała właściwego dla prawdziwego enduro charakteru. Nie jest to jednak koniec modyfikacji. W planach jest jeszcze kilka zmian,w tym również całkiem poważnych. Ale na to jest jeszcze czas.
Przy poprawianiu fabryki nieoceniona była rola Jeiviego - dzięki Mistrzu!!
czemu zmieniałeś przerywacz.? Nie lepiej było w czadzić w oryginalny przerywacz opornik za 1,30 zł? ( rozumiem, ze zmieniłeś zeby okres ( miganie ) przerywacza był prawidłowy. A moze sie nie da takiegoczegoś zrobić ?
OdpowiedzUsuńZmieniłem przerywacz bo to było szybkie i proste rozwiązanie, a i cenowo do przyjęcia. No i dziala wszystko dzięki temu jak należy :)
Usuńmam w planach wymienić tylną lampę w podobny sposób jednak tylna lampa odchodzi wraz z całym nadkolem... jak ty to zrobiłeś ? :D PS:Świetnie zrobiłeś xt'ka ;)
UsuńDzięki!!
UsuńNo niestety nadkole trzeba obciąć a lampę zamontować do metalowego wspornika, który trzeba gdzieś wyciąć. Pewnie da się to zrobić inaczej ale ja akurat korzystałem z forumowych porad. Zajrzyj tu:
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=52&highlight=drc